Kom igång med din träning

Kom igång med din träning

För dig som vill börja träna och få rutin i vardagen. Vi lär dig rätt teknik på ett säkert och effektivt sätt.

Här lär vi dig hur du kommer igång med din träning genom att gå igenom tekniken inom styrketräning (för nybörjare och motionärer i alla åldrar) och du får lära dig varför det är viktigt att träna. Vi går igenom olika träningsformer för att hitta rätt så att träningen blir både effektiv och rolig, vilket ger dig motivation att verkligen komma igång. Våra personliga tränare hjälper dig med att lägga upp ett träningsprogram som passar dig utefter dina behov och dina mål.

Vilka kan träna med personlig tränare?

Personlig träning riktar sig till alla människor oavsett om du aldrig tränat förr, eller om du tränar på motions-eller elitnivå, och i alla åldrar. Från barn som är 7 år och upp till 85-åringar. Det är aldrig för sent att börja träna styrketräning. Vi lägger fokus på att motivera, inspirera och utveckla dig i träningen med oss. Vi jobbar alltid med helheten, allt är av vikt – träningen, kosten och motivationen, för att du ska få bästa möjliga resultat. Kosten ger dig energi till träningen, återhämtning efter träningen samt energi över dagen. Rätt näringsintag ger även mycket effektivare träningspass med mer synbara resultat.

Vilken träningsform kan vi hjälpa dig med?

Styrketräning i gym, för att stärka upp kroppen. Styrketräning med egen kroppsvikt, uteträning eller hemma-träning.

  • Gummibandsträning
  • TRX
  • Kettlebell
  • Olika träningsupplägg om du vill komma igång med t. ex. löpning
Vi rekommenderar dessa paket för dig som är nybörjare eller motionär.
  • Personlig Träning, 20 Timmar
  • Personlig Träning, 50 Timmar
  • Personlig Träning, 100 Timmar

Boka paket här

Boka personlig träning med oss

  • Hälsoanalys med våra personliga tränare. Analys av kost- och livsstilsvanor där vi sätter upp personliga mål med en handlingsplan
  • Styrketester, vi utgår från din nuvarande styrka
  • Rörlighetstest, vi går genom din kropp och mäter rörligheten i muskulaturen
  • Konditionstest, vi testar din puls och upplevd ansträngning
  • Kroppssamansättning, fett%, muskelmassa%, kcal, bukfett och BMI
  • Kostrådgivning, vi går igenom din dag hur du äter och ser över hur du kan ändra på vad? när? Och hur? Du ska äta för att nå dina mål på bästa sett
  • Kostprogram eller rådgivning, för dina mål
  • Träning, efter dina tester och analyser
  • Stretching genomgång där vi ser att behovet finns
  • Coaching
  • Uppföljning av både kosten, styrketesterna och kroppsammansättningen